Yeniler

Little Nightmares 2

 Little Nightmares 2 İndir



Oyun : Little Nightmares 2
Çıkış Tarihi : 11 Şubat 2021
Tür : Macera 
Geliştirici : Tarsier Studios
Yayıncı :Bandai Namco Entertainment
Dosya Boyutu : 2.76 GB

Uzaklardaki bir kuleden gelen vızıldayan radyo dalgalarının çarpıttığı bir dünyada kısılan mono adlı küçük bir çocuğu oynadığın merakla beklenen macera oyunu Little Nightmares II'de cezbedici korku dünyasına geri dön.

Mono, sarı yağmurluklu kız Six'in rehberliğinde Sinyal Kulesi'nin karanlık sırlarını keşfetmek için yola koyuluyor. Bu kolay bir yolculuk olmayacak; Mono ve Six bu dünyanın  korkunç sakinlerinin yeni tehditleriyle karşı karşıya gelecekler.

Bu yeni Little Nightmares ile yüzleşmeye cesaret edebilecek misin ?


İşletim Sistemi: Windows 10 (yalnızca 64-bit)
İşlemci: Intel Core i5-2300 | AMD FX-4350
Bellek: 4 GB RAM
Ekran Kartı: Nvidia GeForce GTX 570, 1 GB | AMD Radeon HD 7850, 2 GB
Boyut: 2,76 GB






3 yorum:

  1. oyun çok güzel saol abi teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Ne demek yine güzel oyunlar indirmeye beklerim

    YanıtlaSil
  3. bu oyun guzel bende sevdım aga 1 ıncısı oynadım sevdım sonunu geturdım onu bıtırdım

    YanıtlaSil